VIII TROFEO CICLO-MASTER CIAÑU 2009. 21 de Xunu

cartel de la prueba

cruzando Ciañu en una de les vueltes

El pelotón estirábase y yo aguantaba
Subiendo al cementeriu pola carretera vieya(cemento)


Al día siguiente de la carrera de Mareo con les fuerzes que hubieren quedao presentámonos unos 70 corredores pa disputar el bonito Trofeo Ciañu de ciclomaster. Contaba con la presencia del potente equipu vasco Maxim-Ormaetxea y su lider Kepa Vallejo que a la postre sería el vencedor.

Después de la decepción del día anterior salí a tratar de aguantar lo más posible.El sol y ciertu calor fueron protagonistes lo que-y dio un panorama diferente a la prueba ya que en los últimos años siempre llovía.
La carrera consta de 5 vueltes a un circuitu ratoneru con algún repechu antes de afrontar la subida al Alto de la Invernal y al espectacular muru del cementeriu, por una pista de cementu con rampas del 20% que el añu pasau causó estragos .

La carrera tuvo una escapada importante pero fue abortada por el trabajo de varios equipos decidiéndose en las subidas finales.
Yo aguanté nel grupu principal que poco a poco iba perdiendo unidaes. En la invernal no pude seguir el ritmo de los meyores y aferréme como pude a un terceto de corredores. Íbanme entrado pequeños calambres pero conseguí llegar al cementeriu y no quedar en él pa terminar el 17º (11º en master 30)
Clasificaciones AQUÍ

No hay comentarios:

Archivo del blog